myTukar rai sambutan ulang tahun keenam dengan trilogi filem pendek ala K-Drama dan filem seram Thai

6 months ago 91

myTukar rai sambutan ulang tahun keenam dengan trilogi filem pendek ala K-Drama dan filem seram Thai

Tahun ini myTukar menyambut ulang tahunnya yang keenam. Untuk itu, syarikat tersebut menerbitkan tiga video iklan bersiri yang menampilkan keselesaan dan kualiti kenderaan myTukar Certified, melalui sentuhan play tv popular.

Semua iklan berkenaan meminjam ciri dan gaya yang sinonim dengan filem Asian, dari play keluarga Korea yang kemudiannya beralih pula kepada genre seram Thai yang mendebarkan. Sebagai penutup trilogi itu, selera gaya Hong Kong yang melibatkan kisah tiga segi pula dihamparkan.

Tiga iklan pendek untuk level integer itu semuanya dirakan di Malaysia, melibatkan pasukan produksi dari Singapura dan Malaysia, serta campuran barisan pelakon dari Thailand dan Korea Selatan. “Dengan mengambil selera khalayak peminat drama, kami selindungkan iklan kami sebagai genre filem dan semuanya bersifat advertorial. Untuk kereta terpakai yang memudahkan pemilikan oleh pelanggan (dan bebas drama!) serta slogan ‘As Good As New’, myTukar adalah pilihan pertama,” ujar Ketua Pemasaran Serantau Carro, Katherine Teo.

Iklan pendek berkenaan adalah untuk meraikan pencapaian myTukar, yang sudah berkembang daripada sebuah batch rumah kedai ketika dimulakan pada 2017 dahulu dan kini menjadi rangkaian dengan lebih 2,600 pengedar berdaftar, 10 pusat jualan, 23 pusat pemeriksaan, lima bengkel dan dua pusat baik pulih kenderaan. Pada 2022, syarikat tersebut mencapai pertumbuhan pendapatan yang mengagumkan sebanyak 85%, serta pertumbuhan 215% bagi sektor runcit dan jualannnya.

Sementara itu, syarikat induknya, Carro pula menyambut ulang tahun kelapan pada Oktober tahun ini. Ditubuhkan pada 2015, Carro tumbuh daripada sebuah syarikat pemula di Singapura dan kini menjadi pasar dalam talian bagi kereta terpakai yang paling menguntungkan di Asia Tenggara, dengan rekod positif EBITDA sebanyak USD4 juta bagi tahun kewangan 2023. Syarikat itu terlibat di dalam pelbagai sektor perniagaan, termasuk insurans, pinjaman dan lepas jualan di seluruh rantau Asia Pasifik.

Sebagai meraikan ulang tahun ini, Carro dan myTukar menawarkan promosi berganda untuk pelanggan di seluruh rantau ini, terutama di Singapura, Malaysia, Indonesia dan Thailand. Di Malaysia, myTukar menawarkan enam iPhone 15 terkini (128 GB) bernilai RM4,999 setiap satu kepada enam pelanggan. Apa yang perlu dilakukan ialah membeli kereta myTukar Certified untuk layak memenangi cabutan bertuah. Tawaran ini sah untuk tempoh terhad sehingga 30 November 2023 (tertakluk kepada terma dan syarat).

Untuk menonton iklan integer ini, layari saluran Youtube myTukar atau laman Instagram.

The station myTukar rai sambutan ulang tahun keenam dengan trilogi filem pendek ala K-Drama dan filem seram Thai appeared archetypal connected Paul Tan's Automotive News.

Read Entire Article